Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Modrý Kolibřík s.r.o.
Tyto všeobecné obchodní podmínky („Podmínky“) společnosti Modrý Kolibřík s.r.o., se sídlem Hlohovice 17, 338 08 Zbiroh, IČO: 05777224, zapsané v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 34048 vedeném u Krajského soudu v Plzni, e-mail: info@ozdravneoleje.cz, telefon: 605 912 328 („Prodávající“, „My“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů („Občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti mezi Vámi jako kupujícími („Vy“, „Kupující“) a Námi jako Prodávajícím, vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy („Smlouva“) uzavřené prostřednictvím e-shopu na webových stránkách www.ozdravneoleje.cz(„E-shop“).
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který naleznete zde: [BUDE DOPLNĚNO].
Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva i Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat; práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek tím nejsou dotčena.
Smlouva je uzavírána distančním způsobem, prostřednictvím prostředků komunikace na dálku v prostředí E-shopu („webové rozhraní E-shopu“), bez současné fyzické přítomnosti smluvních stran.
Pokud některá část těchto Podmínek odporuje tomu, co bylo mezi námi výslovně sjednáno v rámci procesu Vašeho nákupu na E-shopu (například v rámci rekapitulace objednávky), má tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. NĚKTERÉ DEFINICE
1.1. Cena je peněžní částka, kterou hradíte za Zboží.
1.2. Cena za dopravu je peněžní částka, kterou hradíte za doručení Zboží, včetně nákladů na jeho zabalení.
1.3. Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu.
1.4. DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů.
1.5. Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o DPH na Celkovou cenu.
1.6. Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi.
1.7. Uživatelský účet je účet zřízený na základě Vámi sdělených údajů, umožňující uchování zadaných údajů a historii objednávek a uzavřených Smluv.
1.8. Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující.
1.9. Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
2.1. Koupě Zboží je možná pouze přes webové rozhraní E-shopu.
2.2. Při nákupu Zboží je Vaší povinností poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které Nám poskytnete v Objednávce, budeme považovat za správné a pravdivé.
2.3. Na Našem E-shopu poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme tím, že hodnocení propojíme s konkrétními objednávkami – v interním systému je u každého hodnocení viditelné ID objednávky, a jsme tak schopni ověřit, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
3.1. Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
3.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu. Náklady na použití prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení) hradíte Vy a neliší se od základní sazby Vašeho poskytovatele. Žádné další náklady účtované z Naší strany nad rámec Celkové ceny Vám nevznikají. Odesláním Objednávky souhlasíte s využitím prostředků komunikace na dálku.
3.3. Pro uzavření Smlouvy je třeba na E-shopu vytvořit Objednávku, která musí obsahovat zejména:
a) Informace o zboží – Zboží, o jehož nákup máte zájem, označujete v E-shopu tlačítkem „Přidat do košíku“.
b) Informace o ceně, ceně za dopravu, způsobu platby a doručení – tyto informace zadáváte v rámci objednávky; cena, cena za dopravu a celková cena se přepočítávají automaticky na základě Vámi zvoleného zboží, způsobu dopravy a platby.
c) Vaše identifikační a kontaktní údaje – zejména jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
3.4. V průběhu tvorby Objednávky můžete až do jejího dokončení údaje upravovat a kontrolovat. Po kontrole objednávku dokončíte stisknutím tlačítka „Objednat s povinností platby“. Před stiskem tohoto tlačítka musíte potvrdit, že jste se seznámili s těmito podmínkami a souhlasíte s nimi – k tomu slouží zatrhávací políčko. Bez tohoto souhlasu nelze Objednávku dokončit. Po stisknutí tlačítka „Objednat s povinností platby“ jsou všechny vyplněné informace odeslány nám.
3.5. Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době po jejím doručení potvrdíme e-mailem na adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude rekapitulace Objednávky a tyto Podmínky v příloze. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky tvoří nedílnou součást Smlouvy. Okamžikem potvrzení Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
3.6. Může nastat situace, kdy Vám Objednávku nebudeme moci potvrdit (např. Zboží není dostupné, objednali jste více kusů Zboží, než kolik umožňujeme apod.). Informaci o maximálním počtu Zboží vždy uvádíme v E-shopu předem. Pokud nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě. V takovém případě je Smlouva uzavřena okamžikem, kdy Naši nabídku potvrdíte.
3.7. V případě, že bude v E-shopu nebo v Objednávce uvedena zjevně chybná cena, nejsme povinni Zboží za tuto cenu dodat, a to ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky. V takové situaci Vás budeme neprodleně kontaktovat a zašleme Vám nabídku nové Smlouvy v pozměněné podobě. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena okamžikem, kdy naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v ceně se považuje např. situace, kdy cena neodpovídá obvyklé ceně, chybí nebo přebývá cifra apod.
3.8. Uzavřením Smlouvy Vám vzniká povinnost uhradit celkovou cenu.
3.9. Pokud máte zřízen Uživatelský účet, můžete Objednávku vytvořit i po přihlášení do tohoto účtu. I v takovém případě jste povinni zkontrolovat správnost, pravdivost a úplnost předvyplněných údajů. Proces Objednávky je jinak totožný, výhodou je, že nemusíte stále znovu vyplňovat své údaje.
3.10. V některých případech umožňujeme využít slevu na nákup Zboží. Pokud máte nárok na slevu, je třeba vyplnit příslušné pole v rámci Objednávky (např. slevový kód). Pokud tak učiníte, bude Zboží poskytnuto za sníženou cenu.
4. UŽIVATELSKÝ ÚČET
4.1. Na základě Vaší registrace v E-shopu můžete přistupovat ke svému Uživatelskému účtu.
4.2. Při registraci Uživatelského účtu jste povinni uvést všechny údaje správně a pravdivě a v případě změny je aktualizovat.
4.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Je Vaší povinností zachovávat tyto přístupové údaje v tajnosti a neposkytovat je třetím osobám. V případě jejich zneužití neneseme odpovědnost.
4.4. Uživatelský účet je osobní a nejste oprávněni umožnit jeho používání třetím osobám.
4.5. Uživatelský účet můžeme zrušit, zejména pokud ho déle než 10 let nevyužíváte, nebo pokud porušíte své povinnosti ze smlouvy.
4.6. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména z důvodu nezbytné údržby hardwarového a softwarového vybavení.
5. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
5.1. Cena je vždy uvedena v E-shopu, v Objednávce a ve Smlouvě. V případě rozdílu mezi Cenou uvedenou u Zboží v E-shopu a Cenou uvedenou v Objednávce se použije Cena uvedená v Objednávce, která bude shodná s Cenou ve Smlouvě. V návrhu Objednávky je uvedena také Cena za dopravu a případné podmínky dopravy zdarma.
5.2. Celková cena je uvedena včetně DPH a všech zákonných poplatků.
5.3. Úhradu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Celkovou cenu můžete uhradit následujícími způsoby:
a) Bankovním převodem – platební údaje Vám zašleme v potvrzení objednávky. Celková cena je splatná do 7 dnů ode dne uzavření Smlouvy.
b) Kartou online – platba probíhá přes platební bránu, která se řídí vlastními podmínkami [Shoptet Pay]. Celková cena je splatná dle podmínek platební brány [Shoptet Pay].
c) Dobírkou – Celkovou cenu uhradíte při převzetí zboží od dopravce.
d) Hotově při osobním odběru – Celkovou cenu uhradíte při převzetí zboží na výdejním místě.
5.4. Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a zašleme ji na Vaši e-mailovou adresu. Faktura může být také fyzicky přiložena ke zboží a bude dostupná i v Uživatelském účtu (pokud jej máte).
5.5. Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až po úplném zaplacení Celkové ceny a převzetí Zboží. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet; v ostatních případech okamžikem provedení platby.
6. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ
6.1. Zboží Vám bude doručeno nejpozději do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, způsobem dle Vaší volby, a to:
a) Osobní odběr na adrese: Veleslavínova 339/16, 301 00 Plzeň;
b) Doručení prostřednictvím dopravních společností – Česká pošta, PPL CZ, DHL, Zásilkovna (a další dopravci, které uvedeme v E-shopu).
6.2. Zboží je možné doručit pouze v rámci České republiky a Slovenské republiky.
6.3. Doba doručení závisí na dostupnosti Zboží a zvoleném způsobu dopravy a platby. Předpokládanou dobu doručení Vám sdělíme v potvrzení Objednávky. Uvedené lhůty jsou orientační. V případě osobního odběru Vás o možnosti vyzvednutí Zboží informujeme e-mailem.
6.4. Po převzetí Zboží od dopravce jste povinni zkontrolovat neporušenost obalu. V případě závad (např. porušení, roztržení, známky vniknutí do zásilky) tuto skutečnost neprodleně oznámíte dopravci a současně Nám. Pokud obal vykazuje známky neoprávněné manipulace, není Vaší povinností zásilku převzít.
6.5. Pokud porušíte povinnost Zboží převzít (s výjimkou situací dle čl. 6.4), nemá to za následek porušení Naší povinnosti Zboží dodat. To, že Zboží nepřevezmete, nepředstavuje odstoupení od Smlouvy. V takovém případě máme právo od Smlouvy odstoupit z důvodu Vašeho podstatného porušení Smlouvy, případně Zboží uskladnit na Vaše náklady za obvyklou úplatu. Rozhodneme-li se od Smlouvy odstoupit, je odstoupení účinné dnem doručení oznámení o odstoupení. Odstoupení neovlivňuje Naše právo na úhradu Ceny za dopravu ani náhradu škody.
6.6. Pokud je z důvodů na Vaší straně nutné doručovat Zboží opakovaně nebo jiným způsobem, než je sjednáno, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním. Platební údaje Vám zašleme e-mailem; náklady jsou splatné do 14 dnů od doručení e-mailu.
6.7. Nebezpečí škody na Zboží na Vás přechází okamžikem jeho převzetí. Pokud Zboží nepřevezmete (s výjimkou situací podle čl. 6.4), přechází nebezpečí škody na Zboží na Vás okamžikem, kdy jste měli možnost Zboží převzít, ale z důvodů na Vaší straně k převzetí nedošlo. Od tohoto okamžiku nesete veškeré důsledky spojené se ztrátou, zničením, poškozením či jiným znehodnocením Zboží.
6.8. Pokud Zboží nebylo v E-shopu označeno jako „skladem“ a byla uvedena orientační doba dostupnosti, budeme Vás vždy informovat v případě:
a) mimořádného výpadku výroby Zboží – sdělíme novou očekávanou dobu dostupnosti nebo informaci, že Zboží nelze dodat;
b) prodlení s dodáním Zboží od Našeho dodavatele – sdělíme novou očekávanou dobu dodání.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ (REKLAMACE)
7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží dle čl. 6.7 je Zboží bez vad, zejména:
a) odpovídá ujednanému popisu, druhu, množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným sjednaným vlastnostem;
b) je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
c) je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
d) je vhodné k účelu, k němuž se Zboží daného druhu obvykle používá;
e) množstvím, jakostí a vlastnostmi (včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti) odpovídá tomu, co můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci (zejména v reklamě a na obalu);
f) je dodáno s příslušenstvím, obalem, návodem k montáži a dalšími pokyny k použití, které můžete rozumně očekávat;
g) odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením Smlouvy.
7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.3. Má-li Zboží vadu (zejména není-li splněno některé z kritérií dle čl. 7.1), můžete takovou vadu uplatnit (Zboží reklamovat) zasláním e-mailu nebo dopisu na Naše kontaktní adresy uvedené v těchto Podmínkách, případně osobně na adrese: Veleslavínova 339/16, 301 00 Plzeň. Pro reklamaci můžete použít také formulář, který tvoří Přílohu č. 1 těchto Podmínek. V reklamaci uveďte, jakou možnost vyřízení reklamace požadujete. Zvolený způsob nemůžete později bez Našeho souhlasu měnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
7.4. Má-li Zboží vadu, máte právo požadovat:
a) odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
b) odstranění vady opravou Zboží,
ledaže je zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný (hodnotí se zejména význam vady, hodnota Zboží bez vady a možnost odstranit vadu druhým způsobem bez značných obtíží pro Vás).
7.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu Zboží bez vady.
7.6. Dále máte právo na:
a) přiměřenou slevu z Ceny; nebo
b) odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
a) vadu odmítneme odstranit nebo ji neodstraníme v přiměřené době v souladu se zákonem;
b) se vada projeví opakovaně;
c) je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
d) je z Našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
7.7. Právo odstoupit od Smlouvy Vám nenáleží, je-li vada Zboží nevýznamná.
7.8. Pokud jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
7.9. Vadou Zboží není běžné opotřebení způsobené obvyklým užíváním, ani opotřebení odpovídající míře předchozího používání u použitého Zboží.
7.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, v němž bude uvedeno:
a) datum uplatnění reklamace;
b) obsah reklamace;
c) Vámi požadovaný způsob vyřízení reklamace;
d) Vaše kontaktní údaje pro účely informování o vyřízení reklamace.
7.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, odstraníme vady a vyřídíme reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat na kontaktní údaje uvedené v reklamaci. Marné uplynutí této lhůty Vám dává právo odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.12. O vyřízení reklamace Vás informujeme e-mailem a vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Je-li reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů (např. poštovné); tyto náklady jste povinni prokázat. Pokud došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, jste povinni Nám původní Zboží vrátit; náklady na vrácení hradíme My.
7.13. Jste-li podnikatel, jste povinni vytknout zjevné vady bez zbytečného odkladu poté, co jste je mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
7.14. Jste-li spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
8.1. K odstoupení od Smlouvy, tj. k ukončení smluvního vztahu od počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku nebo v jiných ustanoveních těchto Podmínek, kde je odstoupení výslovně upraveno.
8.2. Jste-li spotřebitel (tj. neuzavíráte Smlouvu v rámci podnikatelské činnosti), máte dle § 1829 Občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu:
-
do 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy (u smlouvy o poskytování služeb),
-
do 14 dnů od převzetí Zboží (u smlouvy o koupi Zboží),
přičemž:
-
je-li předmětem Smlouvy několik kusů Zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta od převzetí posledního kusu či části;
-
je-li předmětem Smlouvy pravidelné a opakované dodání Zboží, běží lhůta od dodání první dodávky.
8.3. Od Smlouvy můžete odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem (např. e-mailem či dopisem na Naše adresy uvedené u identifikačních údajů). Pro odstoupení můžete využít vzorový formulář, který tvoří Přílohu č. 2 těchto Podmínek.
8.4. Ani jako spotřebitel nemůžete odstoupit od Smlouvy v případech uvedených v § 1837 Občanského zákoníku (např. u zboží upraveného na míru, zboží z hygienických důvodů nevhodného k vrácení po porušení obalu apod.).
8.5. Lhůta k odstoupení dle čl. 8.2 je zachována, pokud Nám v jejím průběhu odešlete oznámení, že od Smlouvy odstupujete.
8.6. V případě odstoupení od Smlouvy dle čl. 8.2 jste povinni Zboží zaslat nebo předat Nám do 14 dnů od odstoupení. Náklady na vrácení Zboží Nám nesete Vy. Máte nárok na vrácení Ceny včetně Ceny za dopravu, avšak pouze do výše odpovídající nejlevnějšímu způsobu doručení, který jsme nabízeli. V případě odstoupení z důvodu Našeho podstatného porušení Smlouvy hradíme náklady na vrácení Zboží My, opět maximálně do výše Ceny za dopravu odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu.
8.7. V případě odstoupení Vám vrátíme Cenu do 14 dnů ode dne účinnosti odstoupení, a to na účet, z něhož byla platba uhrazena, případně na účet Vámi uvedený v odstoupení. Částku však nevrátíme dříve, než Zboží obdržíme nebo prokážete, že jste Zboží odeslali. Zboží prosím vracejte čisté a pokud možno v původním obalu.
8.8. V případě odstoupení dle čl. 8.2 odpovídáte za snížení hodnoty Zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se Zbožím jinak, než je nutné pro seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností Zboží (tj. jinak, než jak byste Zboží vyzkoušeli v kamenné prodejně). Pokud jsme Vám ještě nevrátili Cenu, jsme oprávněni si nárok na náhradu snížení hodnoty Zboží započíst proti Vašemu nároku na vrácení Ceny.
8.9. My jsme oprávněni odstoupit od Smlouvy kdykoliv před dodáním Zboží, pokud existují objektivní důvody, proč nelze Zboží dodat (např. vyšší moc, ukončení výroby, nedostupnost u dodavatele), a to i před uplynutím dodací lhůty dle čl. 6.1. Můžeme také odstoupit, pokud je zjevné, že jste v Objednávce uvedli nepravdivé či záměrně nesprávné údaje. Nakupujete-li v rámci podnikání, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit kdykoliv i bez udání důvodu.
9. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
9.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
9.2. Stížnosti spotřebitelů vyřizujeme prostřednictvím e-mailu: info@ozdravneoleje.cz
. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na e-mail kupujícího.
9.3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz
. Platformu pro řešení sporů on-line, dostupnou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr
, lze využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronicky.
9.4. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz
, je kontaktním místem dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1. Obsahuje-li Náš a Váš právní vztah mezinárodní prvek (např. zasíláme Zboží do zahraničí), řídí se poměry smluvních stran právem České republiky. Jste-li však spotřebitel, nejsou tím dotčena Vaše práva plynoucí z kogentních ustanovení právních předpisů Vašeho státu.
10.2. Veškerou písemnou korespondenci si budeme doručovat elektronicky. Naše e-mailová adresa je uvedena v těchto Podmínkách. Korespondenci Vám budeme zasílat na e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo na tu, z níž jste nás kontaktovali.
10.3. Smlouvu lze měnit pouze písemnou dohodou stran. Jsme oprávněni měnit a doplňovat tyto Podmínky; změna se však nedotýká již uzavřených Smluv, ale vztahuje se pouze na Smlouvy uzavřené po nabytí účinnosti nové verze Podmínek. O změně Podmínek Vás budeme informovat pouze v případě, že:
-
máte zřízen Uživatelský účet, nebo
-
Vám na základě Smlouvy pravidelně a opakovaně dodáváme Zboží.
Informaci o změně zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dnů před účinností změny. Pokud do 14 dnů od zaslání informace o změně nepodáte výpověď Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky, stávají se nové Podmínky součástí Smlouvy a uplatní se na další dodávky Zboží po účinnosti změny. Výpovědní doba činí 2 měsíce.
10.4. V případě vyšší moci nebo nepředvídatelných událostí (např. přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.) neneseme odpovědnost za škodu vzniklou v důsledku těchto událostí. Trvá-li stav vyšší moci déle než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
10.5. Přílohou těchto Podmínek je:
-
Příloha č. 1 – Formulář pro reklamaci,
-
Příloha č. 2 – Formulář pro odstoupení od Smlouvy.
10.6. Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, není však veřejně přístupná. Tyto Podmínky a potvrzení Objednávky s rekapitulací obdržíte vždy e-mailem, takže k nim budete mít přístup i bez Naší součinnosti. Doporučujeme potvrzení a Podmínky uložit.
10.7. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dne 1. 12. 2025.
PŘÍLOHA Č. 1 – FORMULÁŘ PRO REKLAMACI
Adresát:
Modrý Kolibřík s.r.o.
Veleslavínova 339/16
301 00 Plzeň
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Telefon:
Reklamované Zboží (název, popis, číslo objednávky):
Popis vad Zboží:
Požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava / výměna / sleva / odstoupení od Smlouvy):
Žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace, ve kterém bude uvedeno, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a moje kontaktní údaje pro informování o vyřízení reklamace.
V __________ dne ____________
Podpis: ___________________________
PŘÍLOHA Č. 2 – FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát:
Modrý Kolibřík s.r.o.
Veleslavínova 339/16
301 00 Plzeň
Tímto oznamuji, že odstupuji od Smlouvy o koupi Zboží:
Název Zboží:
Číslo objednávky:
Datum objednávky:
Datum převzetí Zboží:
Jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Telefon:
Číslo bankovního účtu pro vrácení peněz:
V __________ dne ____________
Podpis: ___________________________
